10 sty 2016

Styczniowo

Już z choinek opadają igły, gwiazdkowe ozdoby powoli wędrują do kartonów, a Nowy Rok rozsiada się wygodnie i powoli przestaje być nowy... czas więc reaktywować spotkania Koła!

Noworoczna inauguracja już za nami! Pierwsze spotkanie bardzo udane, co wróży dobrze na 2016 rok. Było słodko, było pracowicie, było wesoło :)

Najpierw obowiązkowa runda między półkami.
Potem - udane wspólne scrapowanie, okraszone ploteczkami oraz wymianą zdań w stylu: 19,5 - czego? cala? centymetrów? ile? co mam przykleić? gdzie mam przykleić? to w końcu co robimy? Chyba nie sądzisz że mogę to wyciąć prosto! Robisz to nożyczkami???

Omówiona została sytuacja polityczna, planowana reforma systemu edukacji oraz męska połowa populacji. Było kilka planów na przyszłość i kilka marzeń do spełnienia. Z otchłani niepamięci niczym kraken z oceanu wyłoniła sie kwestia niepłukanego jarmużu i brzydkich męskich piżam.


Ach, jak ja lubię te nasze spotkania!
Kolejny raz - w lutym!
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

gooseberry pisze...

Bomba! Było super!

Michelle pisze...

Zgadzam się :) UUUUUUUUUUUUwielbiam Was :)

Mała Mi Buka pisze...

Nie macie pojęcia,jak ja za Wami tęsknię Dziewczynki :(

jasny_gwint_woodworking pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dunia pisze...

Fantastyczne spotkanie, fantastyczna relacja!!! A co do lutego, to ze wstępnych sondaży wynika, że 20 II możemy się spotkać u mnie i zrobić wiejski jarmark przydasiowy.

Michelle pisze...

@Dunia: pisać ogłoszenie parafialne?
@Duża Mała Mi: no trzeba się w końcu spotkać!