18 paź 2015

Spotkanie mikołajkowe 2015

Jest mi miło po raz siódmy już zaproponować spotkanie świąteczno-andrzejkowe oraz wymianę mikołajkową.


Spotkanie odbędzie się 28.XI o godz. 17 w gościnnych progach Duni.

W wymianie możecie wziąć udział bez względu na to, czy przyjdziecie na spotkanie czy nie. Jeśli nie będziecie mogły przyjść na nie, prezent przekazujecie wcześniej! do mnie, a ja dalej.
W wymianie mogą brać udział osoby, które w ciągu ostatniego roku spotkały się z nami chociaż raz.

Zgłoszenia chętnych przyjmuje pod tym postem do 29.10 ( czwartek), następnie losuje, kto komu ten prezent przygotowuje, i 30.10 rozsyłam info . 

Prezent to własnoręcznie przygotowana niespodzianka plus kartka świąteczna




pozdrawiam,
Kasia

13 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Nie wiem czy będę ale na wymiankę chętnam :)

Michelle pisze...

Będę i się wymieniam :)

Kasia pisze...

ja też się piszę :)

Trzpiot pisze...

Będę i się wymieniam :)

gatto pazzo pisze...

Będę oczywiście i się wymieniam

Aka pisze...

Będę i piszę się na wymiankę :)

Boei pisze...

Chętna na wszystko ;)

ami pisze...

Ja tradycyjnie tyż;)

Craftomania pisze...

Będę i na wymianķę też sie piszę ☺

Unknown pisze...

Również nie wiem czy będę ale zapisuję się! :)

Marlene pisze...

będę i chętna jestem na wymianę :)

Dunia pisze...

Piszę się na wymiankę. I być- też będę ;)

sabi-chic pisze...

nie będzie mnie i nie wymienię się ale udanego spotkania życzę