11 kwi 2012

Spotkanie kwietniowe

Kochane babeczki :) spotkanie kwietniowe już tuż tuż, a tym razem gościć będziemy w progach nowego lokum stonogowego :)

 (zdjęcie ze strony http://www.bajki.com/)


Spotykamy się w sobotę 21.04 o godzinie godz.16.30.

Przypominam, że według rozkładu jazdy planowana jest wymianka na literkę R. R jak robótki, racuchy i rozwiązłe rebusy :)


Pozwolę sobie też oddać na chwilę głos naszej przemiłej gospodyni Stonodze:

"Jako, że to pierwsze spotkanie w naszych nowych, skromnych progach i to jeszcze zaraz po parapetówce to dla KGMiP także mamy małą niespodziankę:) moze i na codzień sprzedajemy akcesoria do craftowania i nie wciskamy kitu,  jednak z tej okazji przygotowałyśmy dla każdej z Was specjalny, parapetówkowy kit - co się w nim znajduje niech zostanie naszą słodką (jak muffinki) tajemnicą. warunkiem otrzymania takiego zestawu jest przyjście na spotkanie i wspólne scrapowanie na bazie naszego kitu (prosimy o przyniesienie swoich tuszy, mgiełek, pudrów, stempli...) 

ale to nie wszystko:)
z wszystkich wykonanych prac wyłonimy i nagrodzimy najlepszą! zapraszamy!"

Jak więc widzicie, kRRRRoi się nam radosna impRRReza :)

Dla niezorientowanych - jeszczeaqdresik - Grunwaldzka 111 oraz mapka:



Wyświetl większą mapę

10 komentarzy:

Trzpiot pisze...

będę, będę oczywiście, nawet już wymiankę mam :) Skoro scrapujemy na "kitach" Kasi a w maju mamy warsztaty (nie pamiętam z kim ;) to paverpol w czerwcu? Bo muszę Wam podyktować co należałoby przynieść :)

WiKKori pisze...

ale macie fajnie :) Zajrzałam już pod nowy adres, ale niestety 21-go nie będzie mnie w Poznaniu.
Czy mogę podrzucić coś na wymiankę i odebrać w tygodniu???

Dunia pisze...

Zgłaszam się! I już się cieszę na atrakcje :o)

gatto pazzo pisze...

Łe tam, nie lubię, bo mam ochotę, a nie mogę. Mam wieczór panieński (nie mój jakby co ;)) i zamiast uroczego skrapowania będa prącia i inne paskudztwa ;).

annagallery pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sabi-chic pisze...

będę i ja:)

gooseberry pisze...

ja też :)

Berberis pisze...

będę :) może się troszkę spóźnię :)

Jolinek pisze...

wszystkie znaki na ziemi wskazują, że i ja na sobotnie spotkanie przybędę:)wiekopomna chwila-jak dla mnie:P

coco.nut pisze...

a mnie nie będzie! buuu :((((
mam w najbliższej rodzinie Bartosza (bratanek i chrześniak), Wojciecha (brat) i Jerzego (teść), nie mam jak z imprez imieninowych uciec - jestem po prostu w rozpaczy :(((