20 paź 2011

Wymiana mikołajkowa

Jest mi miło po raz trzeci już zaproponować spotkanie świąteczne oraz wymianę mikołajkową.
Spotkanie odbędzie się 3.XII o godz. 17 u Sabriny.

W wymianie możecie wziąć udział bez względu na to, czy przyjdziecie na spotkanie czy nie. Jeśli nie będziecie mogły przyjść na nie, prezent przekazujecie wcześniej do mnie, a ja dalej.
Zgłoszenia chętnych przyjmuje do 31.10, następnie losuje, kto komu ten prezent przygotowuje, rozsyłam info .
Prezent to własnoręcznie przygotowana niespodzianka ( w zeszłym roku były to np. kalendarze, podkładki,świeczniki, poduszki, szale itd) plus kartka świąteczna.

21 komentarzy:

sabi-chic pisze...

zgłaszam się:)

Michelle pisze...

Zgłaszam się :)

Trzpiot pisze...

i ja, i ja

Kasia pisze...

To dla porządku zgłaszam się i ja:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

i ja :)

Mała Mi Buka pisze...

I ja też ;)

coco.nut pisze...

ja oczywiście też :)

Oleander pisze...

No i ja :) Tylko czemu cholerka, zawsze te spotkania są w jedyna moja pracująca sobotę w miesiącu ?? Az takiego pecha mieć nie można. No nie mozna i już! Tak więc jesli moge zjawię się i ja. Po pracy.

gooseberry pisze...

ja oczywiście też jestem chętna :)

Boei pisze...

I ja również;)

Dunia pisze...

plus ja :o)

ami pisze...

i oczywiście ja!

WiKKori pisze...

i ja się zgłaszam :)

Olga Siedlecka pisze...

Szczęściary, ale macie fajnie :)
Pozdrawiam całą ekipę!

gatto pazzo pisze...

Ja też się piszę.

Berberis pisze...

ja też oczywiście :))) o mały włos bym przegapiła....

Jolinek pisze...

ja jak Berberis na ostatnią chwilę wpisuję się:)

Kasia pisze...

Lista zamknięta :)

Guriana pisze...

jeszcze ja...za zgodą Kasi spóźniona:)

Unknown pisze...

To ja się chyba mocno spóźnilam ;)

Kasia pisze...

Niestety tak, lista na ten rok zamknięta.