28 lut 2011

na świętego Grzegorza idzie zima do morza :)

Sabrina zaprasza nas do siebie w sobotę 12 marca na godzinę 16:30. Osoby chętne na spotkanie proszone są o wpisanie się w komentarzach :) W planach wymiana alfabetowa, tym razem kolej na literkę "J".

Do tej pory chętne na spotkanie są :
- gospodyni spotkania, czyli Sabrina :)
- Cynka
- Michelle
- gooseberry
- Merrymaking
- Boei
- Guriana
- Berberis
- decomania
- Dunia
- DużaMałaMi
- gaja
- coco.nut

Do tych osób wysłałam mail'e z adresem miejsca spotkania :) Postaram się aktualizować listę i w razie czego dosłać adres mail'em, jeśli będzie potrzebny.

17 komentarzy:

gaja pisze...

Czy "cosik" na wymiankę literkową można przekazać na spotkanko?
Niestety nie mogę przybyć osobiście :(

cynka pisze...

postaram się być ;)

Michelle pisze...

Będę :)

gaja pisze...

Dodam małe wyjaśnienie.
W związku z pewną rozmową na ostatnim spotkaniu na temat nieobecnych biorących udział w wymiance ponowię powyższe pytanie, gdyż nie wiem czy jest sens abym cokolwiek przygotowywała.
Będę wdzięczna za odpowiedź.

Michelle pisze...

Gaju, jeśli chcesz to ja wezmę i dostarczę Twoją wymiankę. Myślę, że nie ma z tym problemu - jeśli chodzi o wymianki nieobecne. Mieszkam niedaleko stonóg, to jakoś mailowo uzgodnimy.

gooseberry pisze...

ja też postaram się być :)
na wymianę też mogę przekazać przedmiot gaji :) myślę, że z tym nie będzie problemu...

Edyta pisze...

Tym razem przybędę i na wymiankę też się piszę :)

Merrymaking pisze...

Powyższy komentarz jest mój, z mojego "imiennegoo" maila :p

Boei pisze...

Również przyjdę:)

Guriana pisze...

będę jak najbardziej:))

Berberis pisze...

będę :))))
nie wiem tylko czy zdołam coś przygotować na alfabetyczną wymiankę.....

decomania pisze...

JJJeszcze JJJa :)

Dunia pisze...

zgłosiłam się już na forum, ale tak w razie czego tutaj też daję znać o chęci uczestnictwa w spotkaniu.

gooseberry pisze...

dzięki Duniu, że tutaj też się dopisałaś... w sumie konkrety ustalane powinny być głównie tutaj..

Duża Mała Mi pisze...

O, to ja też na ostatnią chwilę się zgłaszam. Pozdrawiam. DużaMałaMi

SABRINAM pisze...

już się nie mogę doczekać jutrzejszego spotkania u mnie spotkamy się w imponującym składzie liczby 13, cieszę się ,ze poznam nowe kreatywne Kobiety więc do zobaczenia jutro:)

coco.nut pisze...

ja też będę :)