23 sty 2011

spotkanie 29 stycznia!

Po perturbacjach związanych z ustalaniem terminu (za które to bardzo wszystkich przepraszam), podaję ostatecznie ustalenia:
Spotykamy się w sobotę, 29 stycznia, o godzinie 16:00 u mnie.
Każdej Gospodyni, która wyrazi chęć przybycia wyślę adresik.

Nie wiem, czy będzie Michelle. Madzi coco nie będzie, więc może przełożymy kurs szycia na luty. W zamian proponuję wyzwanie na wykonanie kartki walentynkowej.
Przynosimy:
* bazę na kwadratową kartkę o wymiarach 15x30cm
* dwa papiery 15X15,
* trzy ćwieki,
* trzy kwiatki,
* 30cm wstążeczki,
* zabieramy swoje przydasie typu stemple, dziurkacze, itp.
* zabieramy podkładki, nożyczki i klej 

Kainaa http://www.digart.pl/praca/4848225

15 komentarzy:

Berberis pisze...

potwierdzam przybycie :)
pozdrawiam

gooseberry pisze...

też będę :)

gatto pazzo pisze...

myślę, że uda mi się być, jejejje :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

i ja :)

Michelle pisze...

Będę :)

Dunia pisze...

Jupiiiiii!!!!! Świetnie dziewczyny!!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

a szyć będziemy?

WiKKori pisze...

Witam
Dostałam od Gooseberry namiary na to miejsce. Będę tu często zaglądać i może wkrótce uda mi się poznać Was osobiście.
Wasza fanka ;)

Dunia pisze...

Serdecznie zapraszamy Ciebie WiKKori, oraz wszystkie craftujące dziewczyny!

gooseberry pisze...

świetnie, że zajrzałaś WiKKori ;)

sabi-chic pisze...

cześć dziewczyny odwiedzam wasze blogi ale na tę stronę trafiłam dziś pierwszy raz czy można się przyłączyć jestem z poznania:)

Dunia pisze...

Pewnie Sabinam. Jeśli będziesz w stanie z nami wytrzymać, to czemu nie ;o)

sabi-chic pisze...

o dziękuje już nie mogę się doczekać żeby was poznać osobiście:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Koleżanka Redaktorki proszę o zamieszczenie sprawozdania z ostatniego spotkania:D i zapowiedzenie nowego:)
bardzo proszę:)

Boei pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.